Marketing structuur opzetten

Bij Plastic Repair Service realiseren ze zich hoe belangrijk het is om potentiële nieuwe klanten beter te informeren over de uitgebreide mogelijkheden die ze bieden. Hoewel ze jarenlang gegroeid zijn zonder veel nadruk te leggen op marketing, zien ze duidelijk de voordelen van een actievere aanpak op dit gebied. “Vaak is niet bekend wat allemaal te herstellen is of op maat gemaakt kan worden.”
Daarom hebben ze ons gevraagd om ideeën aan te dragen om het klantenbestand te vergroten.

Op basis van hun wensen hebben wij een plan van aanpak opgesteld en gepresenteerd. De kernpunten van dit plan waren: Vertrouwen, Overtuigen, Bekend maken & Onderhouden.

We zijn in ons advies begonnen met het maken van een sterke marketingbasis voor organisch zoekverkeer op platformen zoals LinkedIn en de website van Plastic Repair Service.

In het creëren van deze basis hebben we ons allereerst gericht op de aspecten Vertrouwen en Overtuigen.
Met behulp van een klantenportfolio en reviews over de kwaliteit van Plastic Repair Service hebben we ingespeeld op deze aspecten, om op die manier de eerste indruk te verbeteren bij een nieuwe bezoeker.

Wanneer de basis staat, is het doel om met flyers de weg op te gaan om met creatieve marketingideeën Plastic Repair Service bekend te maken en (nieuwe) klanten te overtuigen van de hoge kwaliteit in kunststof laswerk.
Daarnaast zullen oude klanten onderhouden worden door een nieuwsbrief en promotieacties, zodat Plastic Repair Service in de gedachten van de klant blijft zitten.

Momenteel zijn we actief bezig bij Plastic Repair Service om dit advies te implementeren en hen te begeleiden tijdens dit proces.

0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
%