Ontwikkeling Customer Journey
Bij Visual Workplace, een bedrijf dat gespecialiseerd is in visual management, stond het bouwen van een Customer Journey al langer hoog op de verlanglijst. Wij zijn verheugd om dit mooie project samen met hen te mogen realiseren.
De belangrijkste doelen van deze Customer Journey zijn kennisdeling, sturing en automatisering.
Met kennisdeling willen we klanten beter informeren tijdens het ontwerpproces om zo hun ontwerpen nog meer kracht te geven. Dit ontwerpproces zal plaatsvinden in een creator die we samen gaan ontwerpen. Binnen deze creator zullen we de klanten proberen te sturen met behulp van standaard templates om zo het controlewerk voor de grafische afdeling aanzienlijk te verminderen.
Daarnaast zal veel handmatig werk geautomatiseerd worden zodat de medewerkers binnen Visual Workplace zich kunnen focussen op maatwerkverzoeken in plaats van op gestandaardiseerde processen.
Het project begon met het in kaart brengen van de huidige processen via Business Process Mapping, gevolgd door het elimineren van overbodige stappen. Op dit moment bevinden we ons in de oriëntatiefase om te bepalen hoe we dit plan het beste kunnen realiseren en implementeren. Met dit project brengen we Visual Workplace een stap dichter bij hun visie van een geoptimaliseerde en klantgerichte dienstverlening.
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
%